Eren18 Bebeğim 4 buçuk aylık grip olduk. bugün 3. Günümüz banyo yaptırsam hasta olur mu yada tam tersi rahatlar Mı?
Asl90 Eren18 yaptır canım buhardan dolayı üst solunum yolları rahatlar hem üstündeki mikroplardan kurtulur daha çabuk toparlar. Banyoyu ısıtın soğuk olmasın
Bebegimm1 Eren18 yazin grip olmustu yaptirmistim evin isisi iyiyse yaptirin 3 gun olmus biraz daha iyidir