Merhaba
5 aylık bebeğim kesinlikle kimsede durmuyor sadece ben de ,akşamları da biraz babasında genelde yine benim kucağını istiyor .
Her gün anneannesini görmesine rağmen yine ağlıyor başkası kucağına aldı mı zor sakinleştiriyoruz ağlama krizine giriyor normal mi büyüdükçe alışır mı ?