Nurcan0605 oğlum 2 aylık 1.5 ay bizimde öyleydi. Sıcaktan olabilir dedi doktorum ve sürekli nemli tut kurumasjn cildi dedi. Evin ısısını düşürdük ısıyı ve nemi ayarlamak için termometre aldık oylr takip ediyoruz.kat kat giydirmiyorum. Sebamed in losyonunu aldım günde 2 kere onu sürüyorum geçti çok şükür hiç birşey kalmadı. Kullandığınız sampuan da yapabilir sebamed sampuan kullaniyorz.Bunları bir deneyin eğer geçmezse alerji içinbir doktora götürün.