Herşeye ağlıyor uyurken yemek yerken oynarken birşey isterken aklınıza gelen her durumda ağlıyor yoruldum artık tükendim şuan bile ağlayarak yazıyorum bunu ne Bi misafır çağırmak istiyorum ne Bi arkadaşa gitmek herşeye benim diye başlıyor ağlamaya kimseyle birşey paylaşmak istemiyor ben çok sakin Bi insanım kendimi zor tutuyorum artık kızmamak için benim kızımda arkadaşlarıyla oynasın istiyorum ama sürekli kavga ediyorlar kimseyle anlaşamıyor ben mi kötü Bi anneyim benim yüzümden mi böyle oldu bu çocuk anlamıyorum oturup saatlerce ağlamak geliyor içimden artık