Dsedaa Gizeemre 5 aya kadar aptamil kullandık çok memnundım kızım da da 2 yaşına kadar aptamil kullandım malum artan fiyatlardan sonra similac geçtik ondanda Bi problem olmadı şükür
Byznrzmr Gizeemre sma optipro kullanıyorduk vücutta kızarıklıklar oluşturdu şuan doktorumuz nutricia neocate kullanmaya başladık 2 aylığız kaka yapamıyor dış etken olmadan fitil uyarıcı ile yapmaya çalışıyoruz