EtiPetito Yardım kızlarım, buzluktan et çıkardım hepsi çözüldü ama çok geldi bu kalanı nasıl saklayabilirim bi kaç gün daha?
Deletedmom27337 EtiPetito ben fazla çıkarınca kavurup buzluğa atıyorum geri yada ertesi gün başka bişeyde kullanıyorum
Purpura26 EtiPetito Kavuruyorum kısık ateşte sonra buzluğa atıyorum. Tosta yumurtaya bazen pilavın yanına ısıtıp koyuyorum