Dün covid olduğumu öğrendim. Hemen maske taktım ama ondan önce bebeğime bulaşmış sanırım. 16 aylık. Gece ateşi 39 a kadar çıktı zar zor ilaç, duş, ıslak bezlerle düşürdüm. Az önce de çıktı yine düşürdüm. Ama nasıl ilerliycek bu süreç ne zamana kadar böyle çıkacak? Bilen var mı? Yalnız izolasyondayım kimse yok yanımda ambulansı arasam çok faydası olur mu yoksa ilaç ver deyip gelmezler mi? Endişeliyim 😖