MerveAbu Hanımlar merhaba üç aylık bebeğim var emziriyorum bu ikinci regl oluşum İlk reglimde bir sıkıntı fark etmedim fakat şu an ikinci reglim bebeğimin kakasında değişiklik fark ettim sizlerde de oldu mu
ikincikez-anne MerveAbu merhabalar ben hemen regl oldum 40 bitiminde hala daha olmaya devam ediyorum 8 buçuk aylık oğlum ama fark etmedim kakasinda anormallik zaten kanamasiz geçen zananimda pek olmadı 😂
Babya MerveAbu merhaba benimde bebeğim yeni 3 aylık oldu benimde 2. Defadır teflon dün oldum kakasında bi farklılık görmedim
metehanmom_ MerveAbu benm de bebeğim 3 aylık bende 3.adetimi oldum daha bir kaç gün önce nasıl bir farklılıktan bahsediyorsunjz ? Ben bir farklılık görmedim de daha önce
MerveAbu ikincikez-anne anladım ya acaba hormonlardan sütten çocuğun kakası mı değişiyor dedim ama reglimle birlikte kakasında biraz değişiklik var gibi geldi bana çünkü
Melek0309 ikincikez-anne bende aynı senin gibiyim bebeğim 4 aylık 40 çıktıktan hemen sonra sık sık adet oldum 2. Doğumunu yapmışsın sanıyorum İkisindede aynı öı oldu Adet başlaması falab
ikincikez-anne MerveAbu sanmıyorum canım belki usuttuysen o zaman çocukta etkisi olabilir bence hiç başıma gelmedi çünkü kaka değişikliği regl ile beraber iki oğlumda da yaşamadım böyle bir durum
45Nur Merhabalar öncelikle kakasında ne gibi değişiklik oldu onu belirtmemişsiniz. Bende sadece sütümde azalma oluyor ve emmesi sorun oluyor o dönemlerde. Birde sütün tadı değişiyor diye okumuştum bir yerde onada inanıyorum.
ikincikez-anne Melek0309 aynen ilk oğlumda da bu oglumda da aynı oldu adetsiz geçen ay olmadı bende. Hemen adet oluyorum ben. Annemin falan da böyle olmamış halbuki kız anneye çeker derler ama ailede tekim ben bu konuda
Melek0309 ikincikez-anne benimde senin gibi çok kanamam oluyor ve annem böyle değilmiş Tek ben böyleyim
45Nur MerveAbu protein kaynaklı beslenmediysen o aralar ondan olmuş olabilir. Sarı yeşil olması normaldir. Sümüklü mukuslu olması yediklerimizden kaynaklı diye biliyorum ben.