Kizlar oglumun poposunda isilik gorunumunde bisey cikmis. Sabah 11den gunduz 3e kadar ayni bez kaldi bepanthol kullaniyorum her acmada normalde amabukez suremedim cok agladi kapadim hemen 3aylik ilkkez gordum fıska fiska olmus. Buara boynundada cikiyor.. ellerinin uzerinde de surekli elleri agzinda. Acaba pisik mi isilik midir? Popo da isilik cikar mi onuda bilmiyorum da baya bi cis yapmis bastan sona mavi cizgiydi