EylulAda26 Kızlar bebeğim kabızdı 44 günlük fitil aldım eczaneden kullandım sabah bebeğim kakasını yaptı ama sabahtan beri uyuyor resmen uyanmıyor emmeye bile. Acaba zarar mı verdi
Sedanindenizi EylulAda26 Hepsini mi attniz tek seferde? O Sekikde bir yan etkisi yok diye biliyorum ellerinizi islatip yuzunu falan serinletin bebeginizin. Ben cok kullandik hep kabizdi am dr bana yarim kullan demisti
Zeytin_cekirdegi EylulAda26 tamaını mı kullandın canım yoksa dikey olarak kesip yarısını mı kullandın
Yusufagahinannesi EylulAda26 mecbur kalmadıkça vermemelisiniz bağırsak tembelliğine yol açıyor. Hele ki 44 günlük minnacık. Keşke vermeseydiniz yeni doğanlarda 10 güne kadar kaka yapmama çok doğal bi durum.
EylulAda26 Zeytin_cekirdegi yarım kullandım kakasını yaptı ama sürekli uyuyor hiç böyle yapmazdı ağır gelmiş olabilir mi 😥
Zeytin_cekirdegi EylulAda26 telaşlanma canım dopru kullanmışsın eahatlamıştır kuzucuk o yuzden uyuyıdr