Merhaba hanımlar.. İki gün öncesine kadar sadece anne sütü ile devam ediyordum.. İki gündür üzülerek mama ds ek olarak vermeye başladım.. Hiç mama kullanmadım.. Nasıl ne kadar vermeliyim.. Anne sütü ile desteklemeye devam ediyorum.. Hip combiotic kullanıyorum.. Farkeder mi mamadan mamaya bilemiyorum.. Özelikle bu ayda bebişleri olan annelerden verdikleri miktarı yazmalarını rica ediyorum ve günde kaç kere olduğunu.. Teşekkür ederim şimdiden 🌺