Asyakus11 Kızlar merhaba. Bebeğim çok çarpık basıyor. Ayakkabı giydiğinde dahada çarpıklarıyor. Tedavisi var mı başınıza geldi mi. 16 aylığız
Asyakus11 Hep düzenli kullandım sadece bi kaç aydır çok düzenli vermiyorum ama değerlerinin hepsi normal. Bende de var çarpıklık ırsi bi durum olabilir mi acaba 😕