Mircet Biliyorum sürekli alışveriş yaptığım bir site ve her girdiğimde kod verir ama hiç birini kullanamadım şimdiye kadar 250 tl üzeri kargo bedava diyor 250 tl üzeri ürün alıyorum ama hala nedense 7 lira kargo ücreti alıyor adamlar bedavadan kimseye kod vermezler illa bi yerden gene kâr alıyorlar 🤷♀️