Test versenizde bi önemi yok artık yenge 1 bucuk ay arayla ikinci kez corona oldu ilaç vermeyi kaldırmışlar yan etkileri cok diye birde kendını karantinaya almasına gerek yok normal hayatına döne demişler ve hayat eve sığar uygulamasındada riskli yazmıyor😔