Duyguuu1 5 aylık bebeğim gel gel der gibi yapıyor elini. Bu ayda normal mi? Sizinkiler ne zaman gel gel yapmaya başladı?
Deletedmom896 Duyguuu1 Gel gel yapması endişe mi verdi size ? Kiminin 4 aylık kiminin 10 aylıkken yapar her bebek aynı ayında yapmaz bu tarz hareketleri gelişimleri aynı seyretmez çünkü
Keskeuyusamm Normal canım o dönemlerde ben de çok araştırmıştım niye yapar diye de gayet normal şuan 14 aylık kızım:)
Asden Benimki de 6.5 aylık özellikle sağ elini sürekli gel gel yapar gibi açıp kapatıyor. Endişelenmiştim ben de, ne yapıyor bu çocuk diye :)