Merhaba kızlar. Benim 21 günlük bebeğim var ve emziriyorum. Saçımı siyaha boyamak istiyorum ama süte geçer mi boyasam mi emin olamadım. (Ne acelen var demeyin. İki çocuk ev işleri derken kendimi çok çirkin ve soluk görüyorum. Psikolojik olarak kötü durumdayım. Değişiklik olur iyi gelir biliyorum. O yüzden hemen boyamak istiyorum)