Jane Her gören çok küçük diyor çok zayıf diyor. Doğduğunda kilosu 2800 Boyu 47 Başı 34 dü Üç aylık olduğunda kilosu 4.900 Boyu 60 Başı 40 oldu Sizin bebekleriniz doğduğunda ölçüleri nasildi iç aylık olduğunda nasıl oldu ?. , Benim bebeğim az mı.gelismis 😓
Nursena0606 Jane Boyu iyi ama kilosu biraz az. Anne sütü alıyorsa normal. Kilo 3700 Boy 53 Baş 37 3 aylıkken Kilo 7800 Boy 64 Baş 42 Ama bebeğim son 1 aydır sadece mama alıyor. Önce hem mama hem anne sütü alıyordu. İştahı çok iyi. Maşallah. Doğum kilosu da çok olunca normal diyorlar ama bence mamanın verdiği şişkinlikten iyidir anne sütü.
Mom4565 Jane Şu bebeklerin boyunu kilosu kıyaslamayı bırakın Allah aşkına 🙄 kim ne derse desin zayıf desin , gelişmemiş desin. Sağlıklı olsun Yeter. Etrafın sözünü bu kadar önemsemeyin.
Ahsen18 Bebeğinizin doğum kilosuna oranla persentil tablosundan en az en fazla değerlerine göre takip etmelisiniz.Gün içinde çişli kakalı bez sayısına göre doyup doymadığını veya ayda alması gereken 500-1000 arası kısımla takip etmelisiniz.Başkalarının sözlerini önemsemeyin.Doktorunuz zaten sağlıksız bir durum olsa belirtir.
asiltonunmommysi Jane canım benim oğlumda 2800 doğdu hastaneden 2600le çıktım 4 aylık lu an 6200 kilosu. Yani sıkıntı değil yiğenim 4 aylıkken 8 kiloydu benim sadece anne sütüyle. Kilolu olunca sağlıklı olmuyor büyükler öylr zayıf görünce kötü sanıyor. Benim eşimde zayıftı evlenene kadar ona çekmiş. Yiğenim 10 yaşında sadece boya gidiyor mesela oda zayıf herkes yemiyor mu diyo aslında yiyor ama kilo almıyor yani genetik bazı şeyler takılma. Doktorun iyi kilo alımı dediyse çiş kaka sağlık bi sorunu yoksa keyfine bak
besdakikamola Jane eğer doktorunuz herhangi bir şey söylemediyse sıkıntı yok demektir. Sağlıklıysa kilosu az olmuş fazla olmuş önemli değil. Lütfen siz de aldırış etmeyin kimseye ve kıyas yapmayın.
Naz07 Jane Merhaba biz de 2700 doğup 2.450 ye düşmüştük çok üzülürdüm hep. Şuan 7.5 aylık 7.300 hala miniş ama motor gelişimi, her şeyi çok iyi. Demem o ki sağlıklı olup gelişimleri iyi olsun yeter, üzüldüğünüze değmiyor inanın!❣️💗
Sedanindenizi Jane Bazi bebekler zayif buyuyor hic uzulmeyin kilo alimi iyi ilerlemis benim kizimda 2610 dogdu su an 6 ay 20 gunluk 6. Ay kontrolunde 6,5 kiloydu doktor gelisimi normal sıkinti yok diyor
Belis-mom Jane maşallah güzel boy atmış gelişimi de gayet iyi annesi, öyle olmasa doktoru demez miydi takviye mama vs lazım diye?! millet çok biliyor boş verin başkalarını, ne güzel minnoş işte büyüyünce bu söylenenleri düşünüp güleceksiniz 💮💮💮