Gunel99 Kızlar hangı telsız markası bebegım 8 aylık odasına geciricem ama acıkınca parmağın emerek sağa sola donuyor onu algılaması lazım sızce hangısı?
Zelisblt Gunel99 Philips avent kullanıyorum çok memnunum, üst komşumun dedikodu konuşmalarını bile algılıyor 😂
Ervakts Gunel99 benim şimdiki aklım olsa kameralı alırım 😊bu arada motorala çok uzakta çekmiyor benim koridorum çok uzun başında kızımın odası sonunda salon var bazen çelmiyor bilginiz olsun
Gunel99 YldrmBytkn Feyzosunannesi Ervakts ben aslında daha uygun aradıgımdan telsız ıstedım kamaralılar daha pahalı bıde sadece gecelerı kullanıcam uyurken o yuzden pahalıya gerek yok gıbı
ballicorek_ahmet Gunel99 ben wewell den cok memnun kaldım çok iyi tek sikıntısı bebegin telsizi prize takilı olmasi lazim