Mom5457 jülyen doğradığım soğanı kavuruyorum zeytinyağında sonra içine biraz salça atıp kavuruyorum. domates ekliyorum, bir dış sarımsak varsa ekliyorum, ince ince doğradığım patatesi ekleyip kavuruyorum yine… sıcak su ekliyorum kapağı kapalı pişiyor 5 dk falan sonra açıp konserve mısır ve ıspanak ekliyorum. Baharatını atıp karıştırıp pişiriyorum öyle. Severek yiyoruz. En son tavuklu yaptım, en öncesinde dogradigim tavuk göğüslerini pişirdim gayet güzel oldu öyle de