Cnnckr Canımmm bende aynı senin gibi çocuğuma yetemediğimi düşünüyordum.. Buna en çok çevredeki insanlar sebep oluyordu.. Şimdi sakince sütünü arttırmak için neler yapabilirsin ona bakalım.. Bestlak süt arttırıcı damla kullanabilirsin.. Lactamil içebilirsin.. Promalt malt içeceği kullanabilirsin.. Komposta içebilirsin.. Hümana still tea içebilirsin.. Ben hepsini doktorumun önerisi ile denedim.. Artmadı diyemem ama çocuğuma yetmedi.. Sen de dene sütün İnşallah ki çok artar.. Emme problemi çok yakın arkadaşım yaşadı.. Bebeği emmedi ama o hiç usanmadan denedi ve bebeği 40 günlük filandı emmeye başladı.. Olmayacak şey değil.. Senin sakin ve sabırlı olman lazım.. Baktın ki olmuyor mama verirsin.. Ben en organiği hipp diye hipp kullanıyorum.. Cc yi kafamıza göre söylemek doğru olmaz.. Doktorun kilosuna ve gelişimine göre sana söyler cnm.. Ama dediğim gibi herşeyden önce bu düşünceleri sil kafandan.. Sen çok iyi bir annesin ve çocuğun için elinden geleni yapıyorsun.. Bebeğin sürekli ağlayabilir tok olunca da ağlıyorlar çünkü sımsıcak alışık olduğu yatağından çıkarıldı ve hiç bilmediği bir yere geldi.. Alışma süresi var.. İkinizinde alışma süresi var.. Sende ilk defa anne oldun ve ne yapacağını bilmiyorsun.. Beraber öğreneceksiniz.. Şu anda onun en çok ihtiyacı olan şey senin şefkatli ve huzurlu kolların annesi.. Sen pozitif ol ki o da hissetsin🤗🤗🤗