secoz Kızlar anlayamıyorum oda bırakmıyor çekmesem🤦🏼♀️ Süt bi süre sonra zorlayınca geliyor birde, doktor mama ver dedi mama da veriyorum günde 2 kez ama saat başı emziriyorum alıyor ama kusuyor tekrar ağlıyor emiyor sakinleşiyor tekrar aynı
abnztb secoz gazının çıktığından emin olun. Emdikten sonra rahatlaması lazım. Belli ki çocuğun bir derdi var ki ağlıyor. Çişini sık sık yapıyorsa karnı doyuyordur. Onun dışında sürekli emmek istiyorsa size ihtiyacı olduğundandır. Benim oğlum karnı doyup memeyi bırakınca böyle suratında mutlu rahatlamış gibi bir ifade olurdu anlardım ki doymuş. Daha küçük huyunu suyunu iyi gözlemleyin.
secoz abnztb mesela emince suratı Gülümser gibi oluyo ama gene yarım saat sürüyor o durum 😂 büyük tuvaletini günde 1kez çişini sürekli yapıyor bezi dolu oluyor hep 🙄 gazını alttan çıkarıyor oda gaz damlası ile