alisanindunyasi kbr06 sudokrem kullaniyorum yaklasik 1 aydir ama fayda etmedi hametan , oksizinc bepanthen ve mustela pisik kremlerini de kullandim pisigi gecmiyor mecbur bez degisikligine gidicem
alisanindunyasi snybzkrt sudokrem kullaniyorum ama pisigi gecirmedi bizde.. mecburen bez degisikligine gidicem pampers bu yesil olan paket mi?
BMA alisanindunyasi aynen canim bende prima yesil paket kullaniyorum cok memnunum oisigi vardi oglumun cok fenaydi gecti cok şükür ince oldugu icin havada yaz cok sicak oyuzden rahat ediyo tavsiye ederim oglum 1 aylik olucak yarin🥰molfix cok kalin pisik yapti ogluma canbebe iğrenç bu bez asla kullanmam onu en güzeli prima slpeyy denicem biraz zaman gectikten sonra pisigi iyice gidince herkes cok memnun merak ediyorum
alisanindunyasi HtcBelis bende prima kullanmak istemiyorum esimle cok karsiyiz primaya ama cevreden cok soyleyen oldu deneyelim dedik sonuc husran , memnun olanlarda var tabi ama bize yaramadi molfix denemeyi dusunuyorum goon da suan dusunduklerim arasinda
alisanindunyasi TomrisBebek islak mendil kullanmiyorum pamugu kaynatilmis ilinmis su ile islatip kullaniyorum pisik tamamen bezden oldu
Umayumayumay alisanindunyasi sleepy natural güzel, minies kullanıyorum ama her altını açtığımda muhakkak mustela pişik önleyici krem sürüyorum o yüzden hiç pişik olmadı.
Ervam5519 alisanindunyasi benim bebeğimde de prima pişik yapmıştı. Yeni doğduğunda. Ama kesinlikle emiciliği süper Bi gece kalsa bile sızdırmıyor. Ben şuan molfix kullanıyorum. Prima ile aynı diyebilirim. Hem primadan ucuz hem prima gibi emiciliği süper. Molfix te Bi gece kalsa bile sızdırmıyor ki bebeğim idrarını sık yapar. Ama canım her bebekte her bez aynı olmuyor deneyerek gözlemleyebilirsiniz
Adenikoveannesi alisanindunyasi canım bizde doğumdan itibaren prima premium care kullandık (beyaz paket) çok sızdırdı bizde de sonra yeşilini kullandık sızdırma bi kaç kez kakada gene oldu . Sıcakların bastırmasıyla pişik yaptı birde bende sleepy aldım oda taşırdı ishal olmuştuk o yüzden 🤦🏽♀️ Goon aldım oda taşırdı 😣 ne kullanacağımı şaşırdım Molfix hediye geldi onunda lastik yerleri yara yaptı maalesef ki 😱
Deletedmom110 alisanindunyasi premium care tek geçerim. Ama yeşil pakette fena değil. Kısacası en iyisi prima bence
Boylu0104 alisanindunyasi canım bende piyasadaki tüm bezleri denedim neredeyse molfix cok iyi geldi bize