Merhabalar oğlum 2 aylik optipro kullanıyordum günde bir kez kaka ve çoğunlukla gaz sancısı çekiyordu comforta geçince hem gaz çıkarması kolaylaştı hemde günde 4-5 kaka yapmaya başladı birde normalde hiç hickirmazdi şimdi her öğün sonrası hıçkırıyor sizlerde aynı şeyi yaşamış mıydıniz aacaba