Merhaba hanımlar. 9 aylık bir oğlum var. Uykuya dalarken özellikle gündüz uykularında bikaç kez sıçrıyor. Ama kasılması falan yok. İnternete yazdığım zaman epilepsi vs kötü şeyler çıkıyor karşıma. Bu konuda endişeliyim biraz. Aranızda bu durumla karşılaşanınız var mı biraz daha büyüyünce geçiyor mu?