zeynepssmom daha yeni doğuyor, bşr 6 ay anne yani beşikte yada portatif beşikte yatabilir , artık gece uykuları düzekdiğinde ablası ile yatar bence her çocuğa bir o da bilemiyorum nasıl olur , büyüdüklerinde istedikleri gibi seçerler yatağını .. ay ama i bu seferde yeni oda kavgaso olur ay ay