Evinizde sıcak sıcak oturuyosunuz diyen sukurcu abla nerde acaba daha bu gün aldığımız maaş 2800 TL evimde rahatça isinamayacaksam ben bu ülke de daha ne diyeyim çocukların bezini mi alayım borç mu odeyeyim yoksa faturalarımi odeyeyim hadi hep beraber şükredelim