Merhaba 🎈 bugün 3. Ay kontrolümüz vardır . Bebeğim 37. Haftada 2.500 doğdu bugün ki kilosu 3700 gr dı. Doktorumuz az olduğunu hiç organik mama ile sabah öğlen akşam takviye yapmamı istiyor . Aslında tuvaleti düzenli ve doyuyor sizce ne yapmalıyım tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim