ElvinsMom Merhaba kızlar bebeğim alerji olabilir diye bi gaita testi istedi doktorumuz. Yüzündeki kuruluk ve kızarıklık için fito krem yazdı. Acaba etkisini gören var mı biraz kararsız kaldım açıkçası 48 günlük bebeğim
Nilunas ElvinsMom benim kızıma da yazdı canım 2 ay kontrolünde. Bitkisel içerikli demişti doktorum kızaran kabuklanan yere korkmadan sürebilirsin demişti hala kullanırım
SeninAnnenBirMelektiYavrm ElvinsMom ben mustelanın nemlendiricisini kullandim 2 günde o kuruluk kızarıklık tamamen gecti. Neredeyse yanakları yara olacakti yavrum. O iyi gelmezse mustelayi dene