Ayaz2016 Kızlar daha önce derin dondurucu kullanmadım..4 kişilik aile olduk ve ihtiyaç oldu.Alıp memnun kaldığınız marka model varsa paylaşırsanız sevinirim😌🙏
Deletedmom280 Ayaz2016 valla bnde atstrym sandık tıpındn pk mnmun dgller cekmecelmi onerdıler ama bnde almdm dha
RHMYT Regal in 7 çekmecelisini kullanıyorum memnunum. Hem fahiş bi fiyat ödemedik hem enerji tüketimi iyi hem de çekmeceli olduğu için gayet düzenli