Arkadaşlar 1 ay önce indirm zamanımda valiz almıştım. Aradan 15 20 gün gecti arayıp ürünün sorunlu oldgnu size gönderemeyip iptalini sağlayıp hesabınıza yatıralım özür adına 25 TL cek yatıralm dediler. Kabul etmedim tabi ki cünkü şuan aynı valiz sitesinde 900 TL. Sırf fiyatlar yükseldi die gönderim yapmıyorlar. Farklı rengini istedim onu da göndermiyorlar. Şimdi ben bunları tüketici heyetine başvurmak istiyorum. Sonuc alablr mym acaba? Aynı zamanda farklı bi sitede 100 TL fazla idi ama ben morhipo markasına güvenerek almştm ama hata etmşm.