Merak ettim atak başladı mı bebeğinizin davranışı nasıl ? Kızım 14 Eylül de doğdu ama 40+4 de doğduğu için 10 Eylül olarak hesaplanıyor. Gece uykularımız bozuldu saat başı ya da 2 saatte bir kalkıyor gündüz zaten yarım saati geçmiyordu baştan beri. Canı isterse emiyor bazen emmiyor. Sürekli bağırıyor çok huysuz. Siz de durumlar nasıl ?