Deletedmom_41 RainOverMe Direkt leke varsa suya bastiriyorum citiliyorum sonra makineye, yeterli geliyor ama onceki yorumda bahsettigim. Gibi bazi insanlara yeterli gelmeyebiliyor urun leke cikarmadigi icin
RainOverMe Deletedmom_41 hemen cıtıledıgımde gerek kalmıyor benım de ama cocuk durmuyor bazen mumkun olmuyor yapmak o zaman da cıkmıyor yanı kımyasalla halledıyrm o zaman da
Yektaelif Eyynurr deterjan olarak ariel bebek için Sıvı.. Yumuşatıcı olarak ariel bebek ve abc bebek hangisini bulursam alıyorum memnunum
Deletedmom_41 RainOverMe evet evet ama bi arkadas beyaz sabun onermisti bende o kimyasal a girmiyor mu dedim cok hafif oluyor demisti aklima geldi rendeleyip deneyin isterseniz
RainOverMe Deletedmom_41 onu da hemen yapmak gerekıyor sonra yapınca cok etkısı yok cok yuksekte yıkamak gerekıyro o zaman da elbıseler cekıyor agzı yuzu kayıyor kıyafetlrın🤣🤪