Gizemeren sleepy ile başladık ilk zamanlar memnundum sonra kakası hep çıkmaya lastikleri aşırı iz yapmaya başladı molfixe geçtim molfixte sızdırmalara başladı prima denedim cidden iyi diye primanın kokusu zaten berbattı bir de bebek işediğinde diğer bezlere göre çok değişik şişiyordu evet gece boyu kuru tutuyordu ama memnun değildim ondan da taşıyordu tekrar molfixe geçtim şimdilik iyi gidiyoruz ☺️ Hiç pişik sorunu da yaşamadık prima hem pahalı hem zararlı hemde boyut olarak küçük olduğunu düşünüyorum