Skrn42 aynı durumdayiz biz de üç ay yedi günlüğüz inanılmaz iştahsız emmiyor doğru düzgün sütüm mü yok acaba diye mama vermeye çalıştım onu da içmiyor. Yaklaşık bir haftadır. Sürekli ağlıyor sabah sağlık ocağına asi için gittik ebe çok normal zaman zaman olur kilosu gayet iyi dedi.