Kızlar 1. Gün sarımsaklı tarhana çorbası yaptım balık kızarttım yanında turşu yeşillik flan vardı 2.günde yeşil mercimek yemeği bulgur pilavı salata vardı. Bugün 3.gün ne yapabilirim ara öğünlerde meyve ıhlamur keçiboynuzu çayı demliyorum sizler neler yaptınız