Hanımlar fikrinizi almak istedim kızım 9 ocakta 2 yaşına girecek süt alerjisi olduğu için veremiyorum hep mama içti dr bırak dedi ama kıyamıyorum yatınca hemen mama diyor inanın parasından degilim biryerlerden kısıp alirim bana akıl verin ne yapıyım kilosu 13 zayıf mi diye soran olur diye yazdim