guzellanne yani hastaneden cocuk doktorundan randevu almam yeterli dimi
Ben oraya götürüp sorayım diyorum
Şehir hastanesinde dogum yaptım bu 2. Dogumum
İlki hacettepede olmustu ve tüm randevular ayarlanmisti burda oyle biseyde olmadi kafam çok karıştı yani 40 günlük oldu bugün arayıp sorsammi bilmiyorum arasamda acarlarmi oda ayrı mevzuda