gurbet_gelini12 Kgnks oğlum da aynı durumda yemesi de iyi en fazla aldığı 200 gram sonra tekrardan verıyor şuan 17 aylık en son 9 kiloydu
busra_54 Kgnks 17 aylik oğlum.ayni dediginiz gibi yiyor da yani ben anlamadım ki yediği şeyle de kalorili dikkat ediyorum yemeklerine ama olmuyo yapı meselesi sanirim
Kgnks gurbet_gelini12 evet sürekli aynı durumdayım. Balık yağı düşündüm eczacılarda 4 yaş öncesi önermiyor