Arkadaşlar merhaba bebeğim 6 aylık oldu dün. Sadece mama alıyordu iki hafta önce ek gıdaya başladık tadımlarla. Mama olarak SMA opti pro kullanıyoruz. Geçen ay dan bu aya kilo boy takibinde 800 gram almış ama boy uzamamış. Bebeğim 2.500 kg 48 cm doğdu şuan 7700 kg. Boyu 62 cm gelişimi bana boy olarak yavaş geldi sizce mamayı mı değiştirmeliyim fikir verir misiniz