Sizin de bebeğiniz aciktiginda göguslerinizdeki süt kaynıyor mu içerden? Böyle bi sızı gibi farklı bir his..
Bebeği emzirirken gözleri gözlerime denk düştüğünde kalbimdeki çarpıntısı tarif edemiyorum.. o kadar güzel ki.. her damlası şifa olsun diye dua ediyorum her emzirmede.. yavrularımızin süt kokusu cennet gibi.. siz neler hissediyorsunuz? Yoruluyor musunuz yoksa çok mu mutlusunuz?