Afram96 ya tabiki iyi bisey degil sigara tütün vs. Benim annem babam kullanmaz kardeşimde bende astım hastasıyız. B
Ablam kullanmaz bebegi bronşit astım oldu daha bebekken. Biraz tesadüf belkide ama bile bile riske gerek yok tabi. Az sabret bende yeni anneyim valla sigarayi özledim 😁🤭