nesekaan Valla analık zor işmiş.Anneme saygım arttı anne olduktan sonra. Kızım tam 14 aylık. Ek gıda çok kötüydü bir ara. Şimdi de hiç mama içmiyor sıfır. Sürekli yeni zorlayıcı bir durum. Muhallebi şeklinde denedim mamayı yok yine olmadı. Artık kendi istediği zaman yesin içsin ne yapayım diyorum ama yine içim el vermiyor vs vs 😀