Bebegimm1 Oglumunannesiyim kesi olan yer belli dikis izi olur dipte eger yeni sunnet olduysa.zaten sunnetten 1 hafta sonra her bez actigimda pipisindeki fazla deriyi elimle geri ittim yapimasin diye eger itmezsem öne toplaniyordu onuda bir sure yapiliyor sonra yapmaya gerek kalmiyor ben yinede yapiyorm bezin kalintisi yada islak mendil kalintisi oluyor
Deletedmom_26 Oglumunannesiyim Yapışıklık olunca kenardaki çıkıntı olmaz aslında sünnet olmamış haline döner küçükken sünnet olanlarda olur oyuzden geri çekerler deriyi 19 aylıkken sünnet yaptırdık o zaman bile iyileştiğinde geri ittirirdim ki yapismasin diye bazen kontrol amaçlı bakıyorum beyaz kalıntı olusuyo
Hzlkdn Oglumunannesiyim benim bebeğim 2 aylıkken sünnet oldu yapışıklık oldu doktoruna gittik 2 saniye de eliyle düzeltti
Oglumunannesiyim Senemsedat133 bilmiyorum ki devlette yaptırdık biz sünneti dokote hiç bişey solemedi telefonla aradım yapisiyorsa diyor diyo nerden bilcem ki 🤦
Oglumunannesiyim Bebegimm1 Deletedmom_26 sağolun yazmışsınız okadar sanırım bilemiycem yine ilk bebeğim başkasında görmediğimden anlayamadım 🤦
Senemsedat133 Oglumunannesiyim kimi bebek 2 ayda düşüyor dikişleri bizim tek bir tane dikisimiz kaldı 3 haftadır sünnet öldü normal süreç sizin ne kadar oldu sünnet olalı
Deletedmom_26 Oglumunannesiyim Yapışıklıgı anlarsınız normalden farklı durur diğer açılan postlara bakın belki daha açık yazan vardır bu arada bizde yapışıklık olmadı olan çocuklar var çevremde ve tekrar sünnet gibi operasyon geçiriyorlar
Senemsedat133 Oglumunannesiyim ilk ginler çok şişti ama sizin baya geçmiş biraz toplanmış olması kazimdi şimdiye şişlik inmesi lazımdı
Nazenin87 Bizde yapışıklık oldu 3 kere. doktor müdahale etti açtı baya kanadı . Baş kısmında mukus oluyor pipiyi aşağı çekmeyi engelliyor ben o şekilde anlamıştım yapıştığını