Kızlar merhaba göğüs ucu olmadığından bebegim gögsümü tutamıyor. Silikon ucla veriyorum onla biraz biraz çekiyor ama doyacak kadar değil. Mecburen sütümü sagıp biberonla veriyorum. Memeye nasıl alıstırabilirim? Sagmak sütü azaltırmı? Sadece geceleri de olsa mama takviyesi vermeli miyim?