Syr ay benimle aynı fikirde biri varmış. Herkes benimle inatlasiyordu sülalede fairy koku bırakıyor dedikçe hayır diyorlardı. Eskiden de o kokuyu alıyordum, hamilelikte de almaya devam ettim. Bu sefer iyice tiksindim. Daha da kullanmadım. Kesinlikle haklısın