kızlar okadar moralim bozukki anlatamam bugün 2.ay kontrolümz vardı bebeğim süt yetersizliğindn ilk doğduğunda mamaya başladı sarılık başlangıcı idrar yetersizliği ve idrar da pembe leke ile. Devlet hastanesi ne kontrole gittiğimde sanki keyfî keder mama vermişim gibi muamele oluyo hemşire inatla sütun yeterli diyo ama değil yeterli olsa bebek bir saniye olsun susar anneliğime kadar sorguladı çocuğumu obez edeceğimi dahi söyledi bugün yine onu dinledim emzirdim sürekli 5 saat lik açlık sonucu bebeğimin ağlar Ken nefesi kesildi mama verdim ve uyudu doyan bebek bu kdr ağlar mı kendimi çok suçlu hissediyorum varmışta ben vermiyormuş gibi onunda canı var nasıl ağlatym okdr ama bunu hemşireye anlatamıyorum Çok üzgünüm