merhaba.
kışın çocukla neler yapıyorsunuz, nerelere gidiyorsunuz. benim de önerilerinize ihtiyacım var çok fena tıkanmış durumdayım. oğlum zaten sıkılgan bir çocuk kış da üstümüze çöktü. biz ankaradayiz, kendim için ankara önerilerinizi bekliyorum ama herkes kendi bulunduğu şehirleri ve sosyal etkinlik önerilerini yazabilir bence. oyun parklı kafe tarzı yerler tabi ki kulağa hoş geliyor ama oğlum bir yaşında ve “2 yaş altı alamıyoruz” yerler nefretimdir 😄