Nehirgozde ay benim kızım tam bir dilbaz herşeyi konuşuyor sorularımıza cevap verir dinler söylediklerimizi tekrar eder kızım diş fırçan var mı var kızım kakan var mı gok bebeğin var mı var hayvanları meyveleri bilir isterken anne elma çağırırken anneeeğğm diye seslenir saklambaç oynar 6 ya kadar sayar yakalayınca ebi ebi der birini görünce helloo yada meyaba der iyiy misin dediğimizde iyiyim der mama sandalyesine oturmak şstediğinde anne beni koy der 😀 teyze gitti geldi olmaz cık hayır evet daha aklıma gelmiyor ama derdini anlatıyor kimi çocuk geç konuşur kimisi erken