Test için bu hafta Prof. Bir doktora randevu aldım. büyük ihtimal ile doktor test yapabilir. Benim bebek direk bütün alerji belirtilerini 2-3 saat içinde gösteriyor ve çok kötü hırıltı solunum, vücudunun baştan sonra kırmızı alerji dökmesi, gaz, günde 9-10 kere yapılan ishal, yüzünde egzama oluştu. Süt ürünleri yediğim an mahvoluyordu. Yeşil mercimek falan sıkıntı çıkarmadı bana canım. Fakat doktor çok az kilo almış bu ne böyle dedi. Hatta ben o kadar çok sık yediriyorum ki çocuğun karnından devamlı süt sesi geliyor. 2 ay emzirdim ama kesinlikle tutmadığı için sağım yapıyorum. En başında da sağım yapıyordum. Doktor ishali olduğu için sık sık sağım yap ekstra besle vücudu susuz kalmasın dedi. Maşallah yemesi de çok güzel 1.saatte bir 90-100mm arası süt içiyor. Çok sık acıkıyor. Valla doktor öyle deyince üzüldüm epey. Ekstradan mama da verdi. Sütün varsa günde 1 kez vermen yeterli dedi. Günde 1 kez 60mm mama da yiyor.