Annebebek58 inanın hangisi daha iyi kilo aldırıyor bilmiyorum ama şu an 8 aylık 8500 kg. Persentile göre normal kilosu. Aptamil verdim ben hep 2300 doğmasına rağmen kilo alımı iyidi. Bebeğim beni hiç emmedi malesef 7. Aya kadar sütümü sağarak verdim diyet yaptım işe başlayınca süt sagamadim mamayla devam ediyoruz.Mamaya da vanilya şurubu katiyordum o şekilde içti hem atdi hem kokusu değişiyor. Çok şükür diyetimizi açtık ve alerjimiz bitti darısı size inşallah.